Skip to content

De verbouwing (week 14)

april 5, 2012

In plaats van dagen kan ik beter overgaan om de weken te duiden en voor het gemak begin ik maar eens met het begin van het jaar, al was ik wat eerder begonnen. Een WC tot de grond gelijkmaken en weer opbouwen heeft me 3 weken gekost en de keuken gaat een veelfout van de WC duren. Aanstaande dinsdag krijg ik een nieuwe Geiser waar ik?? minstens 15 jaar mee zal moeten doen. Als het geplaatst is kan ik de keuken gaan uitzoeken en echt verder met de keuken af te maken. Volgens mij heeft iemand de tijd sneller gezet, de weken en maanden vliegen voorbij en bijna al geen vier maanden ''de wereld draait door'' gezien, maar ik draai wel gewoon door.

Imag1886Imag1905Imag1906Imag1907Imag1909Imag1918Imag1919Imag1920Imag1921Imag1922Imag1923Imag1924Imag1925

No comments yet

Geef een reactie

