Skip to content

De verbouwing (dag 27 t/m 29)

januari 18, 2012

Fuck! Vandaag vergeten mijn klus gympies aan te doen en geklust en geklooid met me goede zwarte gympies 😦 (die zijn nu dus naar de kloten) en voorlopig word het smerig klussen zonder eindresultaat. Mijn motto is gewoon doen zonder na te denken, anders word je gek en daar moet ik me aan houden. Zo als vandaag de primer over de latex heen gedaan om straks te kunnen stuccen en zo als jullie kunnen zien is dat spul zo wat oranje. En dat is geen pretje als je alles uiteindelijk strak en wit wilt krijgen.   Oh ja! Het ging om een sierstrip om een eletrabuis te camoufleren en voorbereiding om dat siergranol teniet te doen.

Imag1297Imag1298Imag1299Imag1300Imag1301Imag1302Imag1303Imag1304Imag1305Imag1306

No comments yet

Geef een reactie

