Skip to content

De verbouwing (dag 16 t/m 20)

januari 9, 2012

Of wat voor dag het ook is! Tot nu toe gaat eigenlijk alles wonderwel zo als het moet gaan zonder tegenslagen wat ik eerder zo af en toe had verwacht. Behalve dat ik nu gewoon over dag moet werken en in de weekeinde mij zoon heb. Vandaag ben ik een poging begonnen om een knooppunt aan mekaar te knopen als je het ”hele huis” zonder drempel laminaat wilt leggen en zo als je normaal zou beginnen in eens achterstevoren in de huiskamer via een moza??ek van drempels via de gang een aansluiting moet maken die weer geld voor de rest van het huis.   Ik zit in ieder geval met voor en achterkamer met ruim 2 centimeters verschil die uiteindelijk niet te zien zal zijn maar wel lastig is om het af te maken. Het is in ieder geval geen klus dat ik voor de tweede keer zal doen of zeker de drempels in zal houden en dat omzagen voor de plinten vind ik zelf hoge wiskunde aangrenzend aan kwantum mechanica 🙂

Imag1226Imag1227Imag1228Imag1233Imag1234Imag1235Imag1236Imag1237Imag1238Imag1239

No comments yet

Geef een reactie

