Skip to content

Dag papa : Het meest oprecht moment en kind omringd door aasgieren

juli 8, 2009

2009-07-08_09

www.madbello.nl ( Mike 😉
verzonden en bewerkt met de Google Android G1

2 reacties leave one →
  1. dezekerweter permalink
    juli 8, 2009 7:57 am

    Ik had het alleen niet zo op de dominee Al Sharpton en vader Jackson. Janet en een paar van die broers waren wel oprecht leek me.

  2. mooistevrouw permalink
    juli 8, 2009 8:31 am

    Het kind ziet er zeer verdrietig uit. Lijkt me ook vreselijk een ouder al zo vroeg te moeten missen. Ik heb zojuist een foto van mijn ouders in een lijstje gezet, hoef daarmee niet te wachten tot ze dood zijn.

Geef een reactie

